sâmbătă, 28 februarie 2009

Leapsa ..

De la MeMi , sună cam aşa :

Sunt ambiţios , brunet , înalt , de m
ână stângă :))
Aş vrea să mă întorc în 2007 s
ă clarific nişte lucruri
Păstrez bilete la pariuri , reviste , poze , secrete ;;)
Mi-aş dori vilă şi pis
ţână în Marsilia.
Nu îmi plac pi
ţipoancele,fiţoşii,bârfitorii,politicienii ..
Mă tem de orice cauzează durere , fizică sau suflteasc
ă ..
Aud mereu manele de la vecinu de deasupra ..
Îmi pare rău pentru că termin liceul ..
Îmi plac multe ..
Nu sunt melodii de la Rammstein care s
ă nu-mi placă ..
Cânt doar când îs singur acasă ..
Niciodată să nu spui niciodată ..
Rar postez pe blog ..
Plâng când am un motiv întemeiat să plâng ..
Nu îmi place de ţiganul de la parter şi de melodia lui preferată ..
Sunt confuz în ceea ce priveşte starea actual
ă a României ..
Am nevoie de o vacanţă , în Franţa , ţara mea preferată ..
Ar trebui ca acest blog să aibă cât mai mulţi vizitatori ..


Leapşa merge mai departe la cei din Blog-Roll ==> 2/1 , Ca-Can , Sulu&Gavry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu