marți, 3 martie 2009

Campionatul ..

A 2-a ediţie a campionatului de fotbal al şcolii , organizat de XII G , stă să înceapă . Înscrierile se fac în perioada 2-7 martie , suma de înscriere , fiind una accesibilă tuturor , aş putea spune chiar (30 lei) , având în vedere numărul de jucători dintr-o echipă ( 5+2 rezerve ) .

Echipa mea ar fi următoarea ==>

Portar - Chihaia Gabriel ( XII F - campion "en titre" )



Eu ( XII G )


Bubu ( XII F - campion "en titre" )





Tzony ( XII G )



Slater ( XII F - campion "en titre" )



Hai mai cu talent ,să dăm drumu mai repede că am un chef :x .

Echipa se numeşte " Dream Team " dar ne gândim să-i redam un alt nume , "SS" sau "Waffen SS" =))


8 comentarii:

  1. tu esti 12 G wei :)))))))

    si oricum nu aveti nici o sansa

    RăspundețiȘtergere
  2. wa de cand sunt in 12 F?? :)) atention please:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ "si oricum nu aveti nici o sansa"

    Chiar ma bucur cand zici asta . Ma motiveaza foarte mult asemenea vorbe venite din partea adversarilor , daca imi vei fi adversar. Stiu ca aici te-ai referit la faptul ca nu vom avea sanse in fata echipei lui Sulu' sau o oarecarei alte clase . Asa nu ne dadeau nici campionatul trecut , nimeni , nici o sansa. Dar am demonstrat ca avem sanse . Daca se juca doar o repriza , ne calificam , in pofida faptului ca nimeni nu ne dadea nici o sansa.


    Eu tin sa-ti urez succes tie si echipei tale ( daca participati ) .. nu tind sa te descurajez , ca asta face doar un las ..


    In ceea ce priveste greselile pe care le-am facut la clase , le-am facut din graba ca trebuia sa plec . Dar tu ca un administrator ce esti , puteai pur si simplu sa dai un edit . Asa m-ai convins inca odata ca nu-ti mai manifesta interesul site-ul asta. No problem , faci ce vrei .. te inteleg .


    Nu lua asta ca pe un motiv de suparare , ca nu ai de ce .. dar nu mai vorbi asa aiurea . Propozitia aia pe care ai scris-o e similara cu faptul ca si cum mi-ai spune ca eu si coechipierii mei suntem 0 in teren. Daca ai fi fost antrenor , te intelegeam .

    Niciodata sa nu spui niciodata ..


    Bafta la toate echipele ..


    Referitor la nume ,acesta va fi ales dupa rezultatele sondajului.

    Moamaaaaaaa , cat am scris .. si pentru nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Care Rayo ? Ce , nici tie nu ti-a placut de tatuca Hitler ? :D

    :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Shoro...
    a fost pur si simplu opinia mea .Si nu m-am referit la faptul ca nu aveti echipa buna sau ca unu din voi nu e bun la fotbal...ci doar ca din punct de vedere fizic nu cred o rezisti asa cum n-am rezistat nici anul trecut dar normal ca mi-as dori foarte mult sa castigi pentru ca imi esti unu din cei mai buni prieteni.si in plus acum e alt regulament din ce am vazut Stefan are o echipa beton.insa orice e posibil cum ai spus si tu.si eu iti urez succes nu bafta >:) stim noi care e diferenta:>
    in ceea ce priveste blogul am 2 motive pentru absenta posturilor mele.dar prefer sa ti le comunic personal.

    "hai nu mai fi caraleb sh` treci la discarcat scauni!!!!:)))) framiu din planeta:X:X:X"


    PS: cred ca S.S. ar merge excelent :))) tatuca o sa faca senzatie:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Opinia ta mi s-a parut prea dura . Oricum eu as da si 100 mii .. numai sa joc . Nu ma intereseaza sa castig campionatul , ci doar sa joc.

    Ale Ale - SS-uleeeeeeeee =)

    RăspundețiȘtergere
  7. asa e ...am exagerat si eu
    poate imi fac si eu o echipa :X...daca asa o sa fie ne vedem in teren Ferdinand vs Cisse =))))))

    RăspundețiȘtergere