duminică, 22 februarie 2009

Start ..

În această săptămâna , începe sau sper să înceapă returul ligii noastre de fotbal. Spun sper deoarece am auzit nenumărate zvonuri , cum că acest retur se amână din cauza zăpezii. Ce zăpadă frate? Asta e zăpadă? Hai să fim serioşi ! Să înceapă odată , că mor de nerăbdare ! Meciurile de ligă 1 , la pariuri , îmi aduc câştigări substanţiale (muhahaha ) . Va fi un retur de foc , în care 6 echipe luptă pentru supremaţie .



Timişoara - se spune că prin aducerea la cârma echipei a lui Gabi Balint , echipa a căpătat un plus de culoare care adunat cu posibiltatea returnării celor 6 puncte pierdute , ar face echipa o posibilă candidată la câştigarea campionatului .

Dinamo - Am aceiaşi antipatie de când mă ştiu ! Le "ţin" pumnii pentru un sezon în Champions League . Am remarcat că Dinamo după ce vinde un jucător , peste un an , îl readuce la echipă =)) . Tare asta. Dinamo nu are nici o şansa la titlu în pofida faptului că sunt la o distanţă generoasă de următoarea clasată . Asta find părerea mea. Voi printr-un comentariu mă puteţi contrazice :))

Rapid
- Mult vehiculată în presă , despre o posibilă destrămare , Rapidul a căpătat viaţă în ultima perioadă , datorită meciurilor bune din perioada de pregătire . Nu va ţine prea mult că iar va începe Copos să zică că vrea să scape numai decât de club , ceea ce va afecta moralul jucătorilor . Nu am nimic cu echipa asta ! Numai bine ..



C.F.R Cluj
- De echipa asta nici nu vreau să aud. Nu sunt români ! Sunt unguri şi telenovelisti ( portughezi , argentinieni , spanioli , brazilieni ) .

U.Urziceni - Clasandu-se la finele turului pe treapta a 2-a a clasamentului , echipa lui Dan Petrescu nu are nici o şansă să-şi păstreze acest loc şi la finele campionatului. Cine ştie? Mult succes acestei frumoase echipe !

Şi în cele din urmă , frumoasa , inegalabila , Steauaaaaaaaa Bucureşti !
Deşi nu a făcut transferuri în această perioadă de mercato , Steaua rămâne o favorită la câştigarea titlului.

2 comentarii: